Однією з причин відмови в призначенні пенсії або втрати частини страхового стажу й зменшення розміру пенсійних виплат є помилки в трудовій книжці.
Для уникнення подібних ситуацій потрібно бути уважними. Для цього необхідно перевірити трудову книжку на відповідність таким пунктам:
1. При прийнятті на роботу має бути відповідний запис: дата, назва посади, назва організації чи підприємства, номер та дата наказу, підпис керівника та його прізвище (ПІБ), печатка.
2. Має бути повний запис про зміну назви підприємства або про реорганізацію, якщо такі зміни відбувались.
3. У трудовій не має бути «дописів» іншим чорнилом до попередніх записів про прийняття чи звільнення. Такий «допис» важливо правильно оформити окремим записом. Запис має бути завірений належним чином — «доданій інформації вірити», печатка та підпис уповноваженої особи.
4. При зміні прізвища важливо вказати назву документа, згідно з яким відбувається зміна, а також вказати, ким і коли він виданий.
5. Варто також звернути увагу на правильність назви підприємств, зафіксованих в трудовій книжці, дат, номерів наказів.