Витвицька громада
Івано-Франківська область, Калуський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Субсидія онлайн – як подати заяву на призначення житлової субсидії на вебпорталі ПФУ

Дата: 22.12.2022 10:05
Кількість переглядів: 170


Для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати.

Це можна зробити online – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Алгоритм дій такий:

  • заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);
  • авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП – вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
  • в особистому кабінеті обираємо розділ «Комунікації з ПФУ» й натискаємо на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
  • перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити».

Для оформлення субсидії потрібні такі документи:

1. Заява про призначення та надання житлової субсидії;

2. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Окрім цього, в окремих випадках можуть знадобитися:

- договір про оренду житла (якщо він є);

- довідка про доходи (якщо зазначали у декларації про доходи);

- довідка, яка підтверджує місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці;

- довідка про оплату комунальних послуг в іншому житловому приміщенні;

- різноманітні акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;

- договори оренди житла в іншому місті тощо.

  • обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
  • заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
  • додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
  • натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
  • накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.

За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення» – «Статус звернення».

Фото без опису


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь