Витвицька громада
Івано-Франківська область, Калуський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

«Прикарпатенерготрейд» запустив зручні сервіси для онлайн допомоги клієнтам

Дата: 27.09.2021 16:32
Кількість переглядів: 1050

Фото без опису

Консультації з питань електропостачання доступні у смартфоні. Клієнти ТОВ «Прикарпатенерготрейд» можуть поспілкуватись з фахівцем онлайн – через вайбер чи телеграм.

Щоб приєднатись до чату, перейдіть за посиланням або скануйте QR-код одного з месенджерів на https://pret.com.ua/messenger-links. У головному меню вайбер-чату натисніть «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». У телеграмі чат з оператором відкривається автоматично.

Сервіси не потребують додаткової реєстрації. Усе що потрібно – ідентифікувати себе перед початком розмови з фахівцем. Для цього юридичним клієнтам достатньо номеру договору, назви підприємства, адреси, а побутовим – прізвища та імя, номеру особового рахунку, адреси.

У чаті легко отримати консультацію з питань електропостачання – для цього більше не обовязково йти в центр обслуговування. Щодня фахівці «Прикарпатенерготрейду» опрацьовують десятки звернень від клієнтів, які отримують через вайбер і телеграм. Серед найпопулярніших запитів – ті, що стосуються звірки розрахунків, договірних відносин, помилкової оплати.

Обидва сервіси дають можливість обмінюватись файлами. Таким чином зручно отримати онлайн послугу, електронні копії документів, бланки заяв чи надіслати власне письмове звернення. Відповіді у вайбері і телеграмі надаються відповідно до черги та графіку роботи: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Окрім індивідуальних консультацій для побутових клієнтів у вайбері доступний чат-бот. З його допомогою в режимі 24/7 можна миттєво подати показник, дізнатись історію нарахувань і платежів, отримати і оплатити рахунок за електроенергію. Для цього працюють функції автоматичної підтримки.

Ще один зручний спосіб онлайн обслуговування – персональний кабінет (для бізнесу - https://info.pret.com.ua/, для населення - https://my.pret.com.ua/ ). Тут побутовим споживачам доступні ті ж послуги, що у вайбер-боті. Юридичні клієнти у своєму персональному кабінеті можуть подати показник лічильника, завантажити розрахункові документи (рахунок та акт за спожиту електроенергію), коригувати ліміт споживання.

Також отримати потрібну консультацію з питань електропостачання можна у кол-центрі за телефоном: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10. Більше новин та інформації про обслуговування на сайті: https://pret.com.ua/

«Прикарпатенерготрейд» пропонує прості рішення для клієнтів, щоб всі питання електропостачання можна було владнати швидко, зручно, онлайн.

Консультації з питань електропостачання доступні у смартфоні. Клієнти ТОВ «Прикарпатенерготрейд» можуть поспілкуватись з фахівцем онлайн – через вайбер чи телеграм.

Щоб приєднатись до чату, перейдіть за посиланням або скануйте QR-код одного з месенджерів на https://pret.com.ua/messenger-links. У головному меню вайбер-чату натисніть «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». У телеграмі чат з оператором відкривається автоматично.

Сервіси не потребують додаткової реєстрації. Усе що потрібно – ідентифікувати себе перед початком розмови з фахівцем. Для цього юридичним клієнтам достатньо номеру договору, назви підприємства, адреси, а побутовим – прізвища та імя, номеру особового рахунку, адреси.

У чаті легко отримати консультацію з питань електропостачання – для цього більше не обовязково йти в центр обслуговування. Щодня фахівці «Прикарпатенерготрейду» опрацьовують десятки звернень від клієнтів, які отримують через вайбер і телеграм. Серед найпопулярніших запитів – ті, що стосуються звірки розрахунків, договірних відносин, помилкової оплати.

Обидва сервіси дають можливість обмінюватись файлами. Таким чином зручно отримати онлайн послугу, електронні копії документів, бланки заяв чи надіслати власне письмове звернення. Відповіді у вайбері і телеграмі надаються відповідно до черги та графіку роботи: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Окрім індивідуальних консультацій для побутових клієнтів у вайбері доступний чат-бот. З його допомогою в режимі 24/7 можна миттєво подати показник, дізнатись історію нарахувань і платежів, отримати і оплатити рахунок за електроенергію. Для цього працюють функції автоматичної підтримки.

Ще один зручний спосіб онлайн обслуговування – персональний кабінет (для бізнесу - https://info.pret.com.ua/, для населення - https://my.pret.com.ua/ ). Тут побутовим споживачам доступні ті ж послуги, що у вайбер-боті. Юридичні клієнти у своєму персональному кабінеті можуть подати показник лічильника, завантажити розрахункові документи (рахунок та акт за спожиту електроенергію), коригувати ліміт споживання.

Також отримати потрібну консультацію з питань електропостачання можна у кол-центрі за телефоном: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 78 00 10. Більше новин та інформації про обслуговування на сайті: https://pret.com.ua/

«Прикарпатенерготрейд» пропонує прості рішення для клієнтів, щоб всі питання електропостачання можна було владнати швидко, зручно, онлайн.

К


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь