Розпорядження Витвицького сільського голови територіальної громади №21 «Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій»
Скликання: | - |
Сесія: | - |
Тип документу: | Розпорядження Витвицького сільського голови територіальної громади |
Дата: | 12.02.2021 |
Номер документу: | 21 |
Назва документу: | Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій |
Прикріплені файли: |
|
ВИТВИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ДОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ №21
12 лютого 2021 року
село Витвиця
Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року №100 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України» від 26 січня 2015 р. №18 і від 17 червня 2015 р. №409 Розпорядження ОДА від 26.04.2018 №218 «Про регіональну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій з метою забезпечення координації діяльності місцевих органів виконавчої влади, пов’язаної із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення та територій від наслідків надзвичайних ситуацій, організаційних заходів протидії терористичній діяльності і воєнній загрозі, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та реагування на них»:
- Затвердити Положення про постійно діючу комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Витвицької сільської ради об’єднаної територіальної громади (додаток 1)
- Затвердити персональний склад комісії з питань техногенно- екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Витвицької сільської ради об’єднаної територіальної громади (додаток 2)
- Вважати таким що втратило чинність розпорядження Витвицького сільського голови ОТГ» від 01.03.2020 року №40 «Про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій»
- Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на заступника голови комісії
- Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою
Витвицький сільський голова Василь ІЛЬНИЦЬКИЙ
Додаток 1 до розпорядження
Витвицького сільського голови
від 12 лютого 2021 року №21
Положення
Про постійно діючу комісію з питань техногенно-екологічної безпеки
і надзвичайних ситуацій Витвицької сільської ради
1. Комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (далі - комісія) є постійно діючим органом, який утворюється Витвицькою сільською радою та пов’язана із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, цим Положенням, а місцева комісія також рішеннями регіональної комісії.
3. Основними завданнями комісії на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці є:
3.1. Координація діяльності Витвицької сільської ради, підприємств, установ та організацій, пов’язаної із:
3.1.1. Функціонуванням територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту;
3.1.2. Здійсненням оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;
3.1.3. Залученням сил цивільного захисту до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, надання гуманітарної допомоги;
3.1.4. Забезпеченням реалізації вимог техногенної та пожежної безпеки;
3.1.5. Навчанням населення діям у надзвичайній ситуації;
3.1.6. Визначенням меж зони надзвичайної ситуації;
3.1.7. Здійсненням постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
3.1.8. Організацією робіт із локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;
3.1.9. Організацією та здійсненням:
- заходів щодо життєзабезпечення населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
- заходів з евакуації (у разі потреби);
- радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
3.1.10. Вжиттям заходів до забезпечення готовності територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту до дій в умовах надзвичайної ситуації та в особливий період;
3.1.11. Здійсненням безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
3.1.12. Інформуванням органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;
- живучості об’єктів національної економіки та державного управління під час реагування на надзвичайну ситуацію;
- стабільного функціонування об’єктів паливно-енергетичного комплексу під час виникнення надзвичайної ситуації, злагодженої роботи підприємств, установ та організацій для забезпечення сталої і безперебійної роботи об’єктів Єдиної газотранспортної та об’єднаної енергетичної систем України;
- безпеки та сталої роботи транспортної інфраструктури, послуг поштового зв’язку та всіх видів електричного зв’язку;
- санітарного та епідемічного благополуччя населення;
3.1.14. Організацією та керівництвом за проведенням робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій регіонального і місцевого рівня;
3.1.15. Встановленням кількісних та якісних показників виведення з ладу транспортних засобів, промислових, громадських і житлових будинків та споруд, комунальних і енергетичних мереж, засобів зв’язку, магістральних газо-, нафто- або інших трубопроводів, залізничних вузлів, портів, мостів, шляхопроводів тощо;
3.2. Визначення шляхів та способів вирішення проблемних питань, що виникають під час:
3.2.1. Функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту та її ланок;
- щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
- щодо медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайної ситуації;
3.2.3. Порушення умов належного функціонування об’єктів інфраструктури та безпеки життєдіяльності населення, зокрема у сферах національної безпеки і оборони, енергетики, фінансів, соціального захисту, охорони здоров’я та навколишнього природного середовища;
3.3. Погодження положень про місцеві комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;
3.4. Підвищення ефективності діяльності Витвицької сільської ради ОТГ під час реагування на надзвичайну ситуацію.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
4.1. У режимі повсякденної діяльності:
4.1.1. Здійснює координацію діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо розроблення і виконання цільових і науково-технічних програм, здійснення заходів у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;
4.1.2. Здійснює заходи щодо забезпечення захисту населення, сталого функціонування господарських об’єктів, зменшення можливих матеріальних втрат та збереження національної культурної спадщини у разі виникнення надзвичайної ситуації;
4.1.3. Бере участь у розгляді питань щодо утворення або припинення діяльності підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, що використовують небезпечні технології (хімічні, радіаційні тощо);
4.1.4. Сприяє проведенню гідрометеорологічних спостережень і прогнозів, розвитку державної системи моніторингу навколишнього природного середовища, системи цивільного захисту, форм контролю за функціонуванням потенційно небезпечних об’єктів;
4.1.5. Координує здійснення заходів щодо профілактики та локалізації інфекційних захворювань, а також запобігання виникненню випадків масових харчових отруєнь населення.
Регіональна комісія, крім перелічених у цьому пункті функцій, погоджує перелік потенційно небезпечних об’єктів та перелік споживачів, на яких поширюється обмеження постачання питної води та електропостачання до рівня екологічної броні, затверджує результати класифікації об’єктів і адміністративно-територіальних одиниць стосовно рівня хімічної небезпеки, здійснює методичне керівництво та контроль за роботою місцевих комісій;
4.2. У режимі підвищеної готовності:
4.2.1. Здійснює заходи щодо активізації роботи з проведення спостереження та контролю за станом навколишнього природного середовища, перебігом епідемій і спалахами інфекційних захворювань, масовими харчовими отруєннями населення, обстановкою на потенційно небезпечних об’єктах і прилеглих до них територіях, прогнозування можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;
4.2.2. Організовує розроблення плану комплексних заходів щодо захисту населення і територій у разі виникнення надзвичайної ситуації, забезпечення сталого функціонування господарських об’єктів;
4.2.3. Забезпечує координацію заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації регіонального і місцевого рівня;
4.2.4. Готує пропозиції щодо визначення джерел і порядку фінансування заходів реагування на надзвичайну ситуацію;
4.2.5. Координує заходи щодо створення резерву засобів індивідуального захисту та матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків, визначає обсяги і порядок використання таких резервів;
4.2.6. Забезпечує стабільне виробництво, передачу, постачання і використання енергоносіїв під час виникнення надзвичайної ситуації підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу;
4.3. У режимі надзвичайної ситуації:
4.3.1. Забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органів управління, сил та засобів територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, а також громадських організацій щодо надання допомоги населенню, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
4.3.2. Організовує роботу з локалізації або ліквідації надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня;
4.3.3. Залучає до виконання робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації необхідні рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування з використанням наявних матеріально-технічних, продовольчих та інших ресурсів і запасів;
4.3.4. Вживає заходів, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у небезпечних районах;
4.3.5. Забезпечує здійснення заходів щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
4.3.6. Встановлює межі зони, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує визначення розміру шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання і населенню внаслідок виникнення надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня;
4.3.7. Організовує здійснення постійного контролю за станом навколишнього природного середовища на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації, обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
4.3.8. Приймає рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем, забезпечує своєчасне подання до ДСНС зазначених матеріалів;
4.3.9. Вивчає обставини, що склалися, та подає органові, який її утворив, інформацію про вжиті заходи, причини виникнення та результати ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також пропозиції щодо подальших дій із запобігання її розвитку;
4.4. У режимі надзвичайного стану:
4.4.1. Забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органів управління та сил територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту з урахуванням особливостей, що визначаються згідно з вимогами Законів України “Про правовий режим воєнного стану”, “Про правовий режим надзвичайного стану”, а також інших нормативно-правових актів;
4.4.2. Здійснює заходи, необхідні для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, забезпечення функціонування органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
4.5. Проводить моніторинг стану виконання Витвицькою сільською радою покладених на них завдань.
5.1. Залучати у разі потреби в установленому законодавством порядку до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації регіонального та місцевого рівня сили і засоби територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту (регіональна комісія) або відповідної ланки такої підсистеми (місцева комісія);
5.2. Заслуховувати інформацію керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, з питань, що належать до їх компетенції, і давати їм відповідні доручення;
5.3. Одержувати від територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать до її компетенції;
5.4. Залучати до участі у своїй роботі представників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці (за погодженням з їх керівниками);
5.5. Розглядати матеріали розслідувань про причини і наслідки виникнення надзвичайної ситуації та вносити пропозиції щодо притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб, винних у її виникненні.
6. Головою комісії є керівник органу, який її утворив.
Роботою комісії керує її голова, а за відсутності голови - за його дорученням заступник та за відсутності заступника - секретар.
Засідання комісії веде голова, а за його відсутності - заступник голови.
Персональний склад комісії затверджується розпорядженням Витвицького сільського голови, на основі пропозицій органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, розташованих на території Витвицької сільської ради ОТГ.
Голова комісії організовує її роботу за допомогою секретаріату.
-залучати до роботи із запобігання виникненню надзвичайної ситуації або ліквідації її наслідків будь-які транспортні, рятувальні, відбудовні, медичні та інші сили і засоби відповідно до законодавства;
-приймати в межах повноважень комісії рішення щодо реагування на надзвичайну ситуацію;
-вносити пропозиції в межах законодавства щодо заохочення осіб, які зробили вагомий внесок у запобігання виникненню надзвичайної ситуації, ліквідацію її наслідків;
-делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайної ситуації свої повноваження заступникам голови комісії;
-визначати функціональні обов’язки членів комісії (за напрямом роботи у складі комісії).
8. Робочим органом комісії (секретаріатом), що забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням її рішень комісії.
9. Комісія проводить засідання в разі потреби, але не менше одного разу на три місяці згідно з планом роботи комісії, який затверджується її головою. У разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації, яка потребує вжиття невідкладних заходів, засідання комісії проводиться невідкладно.
Рішення комісії приймаються колегіально більш як двома третинами складу комісії. Член комісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації, прийняті комісією, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
Рішення комісії оформляється протоколом, який підписується головою та відповідальним секретарем комісії.
10. Рішення комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, розташованими на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
11. За членами комісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.
12. Організація побутового забезпечення членів комісії, а також забезпечення їх спеціальним одягом, засобами індивідуального захисту під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на орган, який утворив відповідну комісію.
13. Регіональна та місцева комісія має бланк із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
Додаток 2 до розпорядження
Витвицького сільського голови
Від 12 лютого 2021 року №21
ПЕРСОНАЛЬНИЙ СКЛАД
Постійно діючої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Витвицької ОТГ Долинського району Івано-Франківської області
Голова комісії – Витвицький сільський голова;
Заступник голови комісії – Начальник відділу правового забезпечення, управління персоналом та цивільного захисту населення;
Секретар комісії – Секретар Витвицької сільської ради ОТГ;
Члени комісії:
- Начальник відділу житлово-комунального господарства, екології та земельних відносин;
- Головний спеціаліст з питань соціального захисту населення та дітей;
- Директор КП “Господар”;
- Головний лікар КНП “Амбулаторія ЗПСМ Витвицької ОТГ”;
- Директор КЗ “Центр надання адміністративних послуг”
- Начальник відділу освіти Витвицької сільської ради ОТГ;
- Староста Кальнянського старостинського округу;
- Староста Розточківського старостинського округу;
- Староста Станківецького старостинського округу; Староста Церківнянського старостинського округу;
- Староста Слобідсько-Болехівського старостинського округу;
- Депутат Витвицької сільської ради ОТГ – Іван ЮСИП;