Витвицька громада
Івано-Франківська область, Калуський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення виконавчого комітету №68 «Про затвердження Положення про Витвицьку субланку Калуської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту»

Кількість переглядів: 31
Скликання: -
Сесія: -
Тип документу: Рішення виконавчого комітету
Дата: 10.11.2022
Номер документу: 68
Назва документу: Про затвердження Положення про Витвицьку субланку Калуської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту
Прикріплені файли:
  1. РІШЕННЯ №68 ВІД 10.11.2022 р. Про затвердження Положення про Витвицьку субланку Калуської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного (0.07 МБ)


ВИ
ТВИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

10 листопада 2022 року                               с. Витвиця                                                                №68

 

Про затвердження Положення про Витвицьку субланку Калуської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 р. № 11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту» (із змінами) від 11 березня 2015 р. № 101 «Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту», керуючись Законом України від 17.02.22 № 2081-1Х «Про внесення змін до деяких законодавчих України щодо вдосконалення законодавства з питань цивільного захисту», виконавчий комітет

В И Р І Ш И В:

1.         Затвердити Положення про Витвицьку субланку Калуської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту (додається);

2.         Структурним підрозділам сільської ради, підприємствам, установам та організаціям, забезпечити реалізацію Положення, затвердженого цим рішенням;

3.         Контроль за виконанням рішення покласти на члена виконавчого комітету Тараса ЩЕРБАНА.

 

 

Витвицький сільський голова

територіальної громади                                                                           Василь ІЛЬНИЦЬКИЙ

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО:

до рішення виконкому

від 10 листопада 2022 року №68

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Витвицьку субланку Калуської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту

 

1.           Це Положення визначає організацію, завдання, склад сил і засобів, порядок діяльності Витвицької субланки Калуської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту (далі - субланка).

2.           У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:

- єдина державна система цивільного захисту - сукупність органів управління, сил і засобів центральних та місцевих органів виконавчої влади, виконавчих органів рад, підприємств, установ та організацій, які забезпечують реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту;

- територіальна підсистема - складова частина єдиної державної системи цивільного захисту, яка створюється в області, і до якої входять субланки та ланки територіальної підсистеми, органи та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту.

3.           Метою створення та функціонування  субланки є здійснення заходів щодо

 захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період у Витвицькій територіальній громаді.

4.           Завданнями Витвицької субланки Калуської районної ланки територіальної підсистеми є:

- забезпечення цивільного захисту на відповідній території;

- забезпечення реалізації вимог техногенної та пожежної безпеки  які можуть

- створити реальну загрозу виникнення аварій;

- розроблення та забезпечення реалізації програм та планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки;

- створення аварійно-рятувальних служб, формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту, місцевої та добровільної пожежної охорони, керівництво ними, забезпечення їх діяльності, здійснення контролю за готовністю до дій за призначенням;

- забезпечення оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі;

- організація робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на відповідній території, а також радіаційного, хімічного, біологічного, медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків таких ситуацій;

- забезпечення пожежної безпеки на відповідних територіях та об’єктах, забезпечення функціонування пожежно-рятувальних підрозділів місцевої пожежної охорони для гасіння пожеж;

- організація та керівництво проведенням відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- організація та здійснення евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей у безпечні райони, їх розміщення та життєзабезпечення населення;

- контроль за станом навколишнього природного середовища, санітарно-гігієнічною та епідемічною ситуацією;

- розроблення та здійснення заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання в особливий період, що належать до сфери їх управління;

- підготовка пропозицій щодо віднесення території та населених пунктів до груп цивільного захисту та подання їх обласній державній адміністрації;

- віднесення суб’єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, до категорій цивільного захисту відповідно до основних показників та затвердження їх переліку;

- створення і використання матеріальних резервів для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- забезпечення завчасного накопичення і підтримання у постійній готовності засобів індивідуального захисту для населення та формувань цивільного захисту, а також приладів дозиметричного І хімічного контролю та розвідки;

- взаємодія з центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, щодо виконання завдань цивільного захисту;

- організація та забезпечення життєдіяльності постраждалих від надзвичайних ситуацій, а також під час ведення воєнних (бойових) дій або внаслідок таких дій;

- забезпечення складення довідок про визнання особи постраждалою внаслідок надзвичайної ситуації, списків (реєстрів) постраждалих внаслідок надзвичайної ситуації, відповідно до яких надається матеріальна допомога, списків загиблих осіб на підставі їх ідентифікації;

- забезпечення соціального захисту постраждалих внаслідок надзвичайної ситуації, зокрема виплати матеріальної допомоги;

- створення згідно з вимогами Кодексу цивільного захисту України комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, а в разі виникнення надзвичайних ситуацій - спеціальної комісії з їх ліквідації (за потреби), забезпечення їх функціонування;

- забезпечення проходження в установлені строки навчання з питань цивільного захисту посадових осіб, працівників органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання комунальної власності з числа керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів цивільного захисту, організація навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, формування планів проведення і облік проведених спеціальних об’єктових навчань та тренувань з питань цивільного захисту на відповідній території;

- організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту;

- визначення за погодженням з Калуською районною державною адміністрацією потреби фонду захисних споруд цивільного захисту;

- планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення;

- прийняття рішень про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності у разі банкрутства (ліквідації) суб’єкта господарювання, на балансі якого вона перебуває, та безхазяйних захисних споруд;

- організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту;

- здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту;

- організація проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту, виключення їх за погодженням з центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, з фонду захисних споруд цивільного захисту;

- реалізація заходів, спрямованих на поліпшення пожежної безпеки суб’єктів господарювання комунальної форми власності;

- здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, передбачених Кодексом цивільного захисту України та іншими законодавчими актами.

5.           Положення про Витвицьку субланку затверджується рішенням виконавчого комітету Витвицької сільської ради територіальної громади.

6.           Безпосереднє керівництво діяльністю Витвицької субланки здійснюється Витвицьким сільським головою.

7.           Безпосереднє керівництво територіальними формуваннями цивільного захисту здійснюється посадовою особою, яка очолює орган, що створив таке формування;

8.           До складу Витвицької субланки входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання (додаток 1).

На структурні підрозділи Витвицької сільської ради ТГ та територіальні органи міністерств і відомств України в рамках Витвицької субланки покладається виконання функцій (додаток 1).

9.           Органами управління цивільного захисту, є:

- на місцевому рівні - виконавчий комітет Витвицької сільської ради, відділ житлово-комунального господарства екології та земельних відносин, старостинські округи, підрозділи управління ДСНС України в області;

- на об’єктовому рівні - керівники суб’єктів господарювання, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) відповідно до законодавства.

10.         Для забезпечення управління у режимі повсякденного функціонування органами управління та силами цивільного захисту, координації їх дій, здійснення цілодобового чергування та забезпечення функціонування системи збору, оброблення, узагальнення та аналізу інформації про обстановку в районах виникнення надзвичайних ситуацій у Витвицькій субланці функціонують:

- на місцевому рівні - пункт зв'язку ДПРЧ-10 (м. Долина) ДПРЗ-З ГУ ДСНС в області.

- на об'єктовому рівні - чергові (диспетчерські) служби підприємств, установ та організацій (в яких вони створені).

11.         Для забезпечення сталого управління субланки, виконання функцій, передбачених на особливий період, використовується пункт управління.

12.         Для координації діяльності старостів старостинських округів, підприємств, установ та організацій, пов'язаної із забезпеченням техногенно- екологічної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них функціонують:

на місцевому рівні - комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій сільської ради;

на об'єктовому рівні - комісії з питань надзвичайних ситуацій підприємств, установ та організацій.

Діяльність зазначених комісій провадиться відповідно до положень про них.

13.         Для координації робіт з ліквідації наслідків конкретної надзвичайної ситуації на місцевому та об'єктовому рівні у разі потреби утворюються спеціальні комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Рішення про утворення такої комісії приймає відповідно керівник Витвицької субланки або суб'єкт господарювання відповідного рівня.

До утворення спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій або призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій організацію заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюють відповідні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

14.         До складу сил цивільного захисту Витвицької субланки входять (додаток 3):

ДПРЧ-10 (м. Долина) ДПРЗ-З ГУ ДСНС в області; комунальні, об’єктові аварійно-рятувальні служби; об’єктові та територіальні формування цивільного захисту, спеціалізовані служби цивільного захисту

До складу спеціалізованих служб цивільного захисту Витвицької субланки включаються органи управління, суб'єкти господарювання за переліком (додаток 4).

Спеціалізовані служби провадять свою діяльність відповідно до положення про службу, що затверджується органом, суб'єктом господарювання, який утворив таку службу.

15          Залежно від масштабу і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла у Витвицькій  територіальній громаді або в межах конкретної її території встановлюється один із таких режимів функціонування субланки:

повсякденного функціонування;

підвищеної готовності;

надзвичайної ситуації;

надзвичайного стану.

16.         В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрогеологічної, гідрометеорологічної, техногенної та пожежної обстановки та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій Витвицька субланка функціонує в режимі повсякденного функціонування.

17.         Основними завданнями, що виконуються Витвицькою субланкою у режимі повсякденного функціонування, є:

- забезпечення спостереження, гідрометеорологічного прогнозування та здійснення контролю за станом навколишнього природного середовища та небезпечних процесів, що можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об'єктах, об'єктах підвищеної небезпеки і прилеглих до них територіях, а також на територіях, на яких існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів;

- забезпечення здійснення планування заходів цивільного захисту;

- здійснення цілодобового чергування пожежно-рятувальних підрозділів;

- розроблення і виконання цільових програм запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і зменшення можливих втрат;

- здійснення планових заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, забезпечення безпеки та захисту населення і територій від таких ситуацій, а також заходів щодо підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту;

- забезпечення готовності органів управління та сил цивільного захисту до дій за призначенням;

- організація підготовки фахівців цивільного захисту, підготовка керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів щодо цивільного захисту, навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- створення і поновлення матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків;

- організація та проведення моніторингу надзвичайних ситуацій, визначення ризиків їх виникнення;

- підтримання у готовності автоматизованих систем централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій.

18.         Підставами для тимчасового введення в Витвицькій територіальній громаді або в межах конкретної її території для Витвицької субланки режиму підвищеної готовності є загроза виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.

19.         Основними завданнями, що виконуються Витвицькою субланкою у режимі підвищеної готовності, є:

- здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;

- формування оперативних груп для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;

- посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на потенційно небезпечних об'єктах, території об'єкта підвищеної небезпеки та/або за його межами, території, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснення постійного прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;

- уточнення (у разі потреби) планів реагування на надзвичайні ситуації, здійснення заходів щодо запобігання їх виникненню;

- уточнення та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;

- приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, залучення у разі потреби додаткових сил і засобів;

20.         Підставами для тимчасового введення у Витвицькій територіальній громаді або в межах конкретної її території для Витвицької ланки режиму надзвичайної ситуації є виникнення надзвичайної ситуації, що класифікується як ситуація місцевого рівня.

Рівень надзвичайної ситуації визначається відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. № 368.

21. Основними завданнями, що виконуються міською субланкою у режимі надзвичайної ситуації, є:

- уведення в дію планів реагування на надзвичайні ситуації;

- здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;

- призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та утворення у разі потреби спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

- визначення зони надзвичайної ситуації;

- здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;

- організація робіт з локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;

- організація та здійснення заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;

- організація та здійснення (у разі потреби) евакуаційних заходів;

- організація і здійснення радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;

- здійснення безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об'єктах і прилеглих до них територіях;

- інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються.

22.         У період дії надзвичайного стану у разі його введення Витвицька субланка функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законом України «Про правовий режим надзвичайного стану» та іншими нормативно-правовими актами.

23.         Переведення Витвицької субланки у режим функціонування в умовах особливого періоду здійснюється відповідно до актів Президента України, Кабінету Міністрів України, планів цивільного захисту на особливий період.

24.         В особливий період Витвицька  субланка функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законами України «Про правовий режим воєнного стану» та «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», а також іншими нормативно-правовими актами.

25.         Для організації діяльності Витвицької субланки сільською радою розробляється план основних заходів цивільного захисту на відповідний рік.

26.         Для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій сільською радою та суб'єктами господарювання із чисельністю працюючого персоналу більш як 50 осіб розробляються плани реагування на надзвичайні ситуації.

27.         З метою організації заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації і ліквідації наслідків аварій на таких об'єктах.

28.         З метою організації взаємодії між органами управління та силами цивільного захисту Витвицької субланки під час ліквідації наслідків конкретних надзвичайних ситуацій зазначеними органами та силами відпрацьовуються плани взаємодії.

29.         Організаційно-методичне керівництво плануванням діяльності Витвицької субланки здійснює відділ житлово-комунального господарства, екології та земельних відносин та ДПРЗ-З ГУ ДСНС України в області.

30.         З метою забезпечення здійснення заходів у Витвицькій субланці щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій проводяться постійний моніторинг і прогнозування таких ситуацій.

31.         Органи управління цивільного захисту здійснюють збір, аналіз, оброблення, зберігання та передачу інформації з питань цивільного захисту та зобов'язані надавати населенню через засоби масової інформації оперативну та достовірну інформацію про загрозу виникнення та/або виникнення надзвичайних ситуацій з визначенням меж їх поширення і наслідків, а також про способи та методи захисту від них.

Оприлюднення інформації про наслідки надзвичайних ситуацій здійснюється відповідно до законодавства про інформацію.

Інформування з питань цивільного захисту здійснюється за формами та у строки, встановлені ДСНС України.

32.         Керівництво проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у Витвицькій ланці під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та управління силами цивільного захисту, що залучаються до таких робіт, здійснює керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який діє відповідно до статті 75 Кодексу цивільного захисту України.

Залежно від рівня надзвичайної ситуації керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації призначається:

- сільською радою у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня – Витвицький сільський голова;

- керівником суб'єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного об'єктового рівня - керівник або один із керівників суб'єкта господарювання відповідно до затвердженого розподілу обов'язків.

33.         Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб з ліквідації її наслідків, який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Рішення про утворення та ліквідацію такого штабу, його склад приймає керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

34.         Основну частину робіт, пов'язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або усуненням загрози її виникнення, виконують сили цивільного захисту підприємства, установи чи організації, де виникла така ситуація, з наданням їм необхідної допомоги силами цивільного захисту адміністративно-територіальної одиниці, на території якої розташоване таке підприємство, установа чи організація, а також відповідними підрозділами ДПРЗ-З ГУ ДСНС України в області.

35.         Аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи проводяться відповідно до порядку, що визначається інструкціями, правилами, статутами, іншими нормативно-правовими документами щодо дій у надзвичайних ситуаціях.

36.         До робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які виконуються в Витвицькій субланці можуть залучатися Збройні Сили України, інші військові формування та правоохоронні органи спеціального призначення відповідно до Конституції і законів України.

37.         До робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків можуть залучатися на добровільних або договірних засадах громадські об'єднання за наявності в учасників, які залучаються до таких робіт, відповідного рівня підготовки у порядку, визначеному керівництвом такого об'єднання або керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

38.         Сили цивільного захисту, крім добровільних формувань цивільного захисту, укомплектовуються персоналом (кадрами) та забезпечуються засобами цивільного захисту з урахуванням необхідності проведення робіт у автономному режимі протягом не менше трьох діб.

39.         У Витвицькій субланці з метою своєчасного запобігання і ефективного реагування на надзвичайні ситуації організовується взаємодія з питань:

- визначення органів управління, які безпосередньо залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, склад і кількість сил (засобів) реагування на них;

- погодження порядку здійснення спільних дій сил цивільного захисту під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з визначенням основних завдань, місця, часу і способів їх виконання;

- організації управління спільними діями органів управління та сил цивільного захисту під час виконання завдань за призначенням;

- усебічного забезпечення спільних заходів, що здійснюватимуться органами управління та підпорядкованими їм силами цивільного захисту, у тому числі взаємного надання допомоги транспортними, інженерними, матеріальними, технічними та іншими засобами.

40.         З метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, мінімізації їх можливих наслідків, організації узгодженого реагування сил цивільного захисту на небезпечні події та надзвичайні ситуації між черговими та диспетчерськими службами підприємств, установ та організацій і оперативно-черговими службами ДПРЗ-З ГУ ДСНС України в області організовується обмін інформацією про загрозу або виникнення небезпечної події, надзвичайної ситуації та хід ліквідації її наслідків.

 

 

Секретар ради                                                                                                     Тарас ЩЕРБАН

 

 

Додаток 1

до ПОЛОЖЕННЯ

про Витвицьку субланку Калуської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту

 

ФУНКЦІЇ

структурних підрозділів Витвицької субланки Калуської районної ланки підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту

 

Структурні підрозділи сільської ради та територіальні органи міністерств і відомств України у Витвицькій субланці Калуської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту забезпечують, відповідно до затверджених положень про них, виконання таких функцій з питань цивільного захисту.

 

І.             Відділ житлово-комунального господарства, екології та земельних відносин Витвицької сільської ради

1. Забезпечення здійснення заходів цивільного захисту на території Витвицької територіальної громади.

2. Забезпечення виконання завдань Витвицької субланки.

3. Розроблення та забезпечення реалізації місцевих програм та планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки.

4. Забезпечення оповіщення старостів старостинських округів, територіальних органів центральних органів виконавчої влади та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій.

5. Організація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на відповідній території.

6. Організація та керівництво проведенням відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

7. Організація та здійснення евакуації населення, майна у безпечні райони та їх розміщення.

8. Контроль за станом навколишнього природного середовища та епідемічною ситуацією.

9. Розроблення на відповідній території заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування суб'єктів господарювання в особливий період.

10. Створення і використання матеріального резерву для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

11. Взаємодія з ДПРЗ-З ГУ ДСНС України в області щодо виконання завдань цивільного захисту.

12. Забезпечення функціонування комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Витвицької сільської ради, а в разі виникнення надзвичайних ситуацій - спеціальної комісії з їх ліквідації (за потреби).

13. Забезпечення навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадових осіб Витвицької сільської ради, суб'єктів господарювання, керівників та їх заступників, здійснення підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.

14. Організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту.

15. Організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту.

16. Організація проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту, виключення їх за погодженням з ДСНС України, з фонду таких споруд.

16. Здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, передбачених Кодексом цивільного захисту України та іншими законодавчими актами.

 

II.           ДПРЗ-З ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області

 

1. Координація діяльності, спрямована на реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту.

2. Здійснення управління підрозділами (частинами) оперативно- рятувальної служби цивільного захисту, забезпечення готовності сил і засобів оперативного реагування на території області до дій за призначенням у межах компетенції.

3. Здійснення інформування керівництва Витвицької сільської ради про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, а також методичне керівництво щодо створення і належного функціонування систем оповіщення цивільного захисту різних рівнів.

4. Залучення підрозділів сил цивільного захисту, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та координація їх діяльності під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого рівня, організація проведення пошуково-рятувальних робіт та здійснення контролю за їх проведенням.

5. Забезпечення гасіння пожеж, рятування людей та надання допомоги в ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха та інших деяких видів небезпечних подій, що становлять загрозу життю або здоров'ю населення чи призводять до завдання матеріальних збитків.

6. Участь у межах повноважень у забезпеченні заходів:

- з евакуації населення;

- ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій.

7. Контроль за дотриманням законів та інших нормативно-правових актів і норм, а також виконання заходів, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності.

8. Методичне керівництво і контроль за періодичністю проведення спеціальних об'єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту та ведення їх обліку.

9. Здійснення інших повноважень відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Конституції та законів України.

 

ІІІ.          Фінансовий відділ Витвицької сільської ради територіальної громади

 

1. Забезпечення в установленому порядку фінансування заходів цивільного захисту, робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання допомоги постраждалому населенню в межах асигнувань, що передбачаються на цю мету в сільському бюджеті.

2. Створення резервного фонду сільському бюджету.

3. Передбачення під час формування проектів сільському бюджету коштів на виконання заходів щодо поповнення матеріального резерву Витвицької сільської ради для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.

 

IV.         КНП «Амбулаторія ЗПСМ» Витвицької сільської ради ТГ, КНП «Центр первинної медичної допомоги»

 

1. Спостереження, оцінка і прогнозування санітарно-епідемічної обстановки на території Витвицької територіальної громади.

2. Організація і координація робіт з надання термінової медичної допомоги постраждалому населенню в зонах надзвичайних ситуацій.

3. Забезпечення роботи з евакуації постраждалого населення і хворих із цих зон.

4. Створення резерву медичного майна і лікарських засобів, підтримання його на належному рівні.

5. Організація і участь у проведенні санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, формування резерву санітарно-гігієнічних та протиепідемічних засобів.

6. Накопичення та забезпечення термінового постачання медичних засобів захисту, медичного та іншого спеціального майна і техніки, лікарських засобів для локалізації надзвичайних ситуацій.

 

V.          Відділ освіти, культури, туризму, молодіжної політики та спорту

 

1. Здійснення заходів щодо захисту учасників навчально-виховного процесу та забезпечення виконання завдань цивільного захисту.

2. Організація вивчення школярами основ безпеки життєдіяльності.

3. Планування і реалізація заходів щодо запобігання та мінімізації втрат культурної спадщини Витвицької територіальної громади в разі виникнення надзвичайних ситуацій.

4. Здійснення контролю за вивезенням та ввезенням у Витвицьку територіальну громаду культурних цінностей у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

 

VI.         КЗ «Центр надання соціальних послуг»

 

1. Забезпечення соціального захисту постраждалих внаслідок надзвичайних ситуацій.

2. Організація нарахувань та виплат грошової допомоги населенню, яке постраждало від наслідків надзвичайних ситуацій, у межах асигнувань, передбачених законодавством.

 

VII.        Долинський відділ Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області

 

1. Організація і здійснення заходів, у межах компетенції, щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на території Витвицької територіальної громади.

2. Організація і координація робіт з епізоотичного контролю на території Витвицької територіальної громади.

3. Забезпечення оперативного одержання інформації про надзвичайні ситуації, її опрацювання і оповіщення суб'єктів господарської діяльності про небезпеку.

4. Забезпечення безпеки харчової сировини і готової продукції для населення Витвицької територіальної громади, постраждалого в результаті надзвичайних ситуацій.

5. Забезпечення участі сил і засобів у проведенні аварійно - рятувальних та інших невідкладних робіт у районі виникнення надзвичайних ситуацій.

 

VIII.       Дільниця мережі доступу-317/6 Івано-Франківської філії АТ «Укртелеком»

 

1. Організація і здійснення заходів щодо забезпечення сталої роботи систем централізованого оповіщення і зв'язку на місцевому рівні в усіх режимах функціонування єдиної державної системи цивільного захисту, включаючи терміновий ремонт чи заміну пошкоджених комунікацій і засобів зв'язку.

2. Забезпечення участі сил і засобів у проведенні аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у районах виникнення надзвичайних ситуацій.

 

IX.         Відділення поліції №1 (м. Долина) Калуського районного відділу ГУНП в Івано-Франківській області

 

1. Розроблення і здійснення заходів з охорони публічного порядку, безпеки дорожнього руху, охорони матеріальних і культурних цінностей у разі виникнення надзвичайної ситуації.

2. Облік втрат населення у разі виникнення надзвичайної ситуації.

3. Участь у межах повноважень у забезпеченні заходів:

-з евакуації населення, майна у безпечні райони, їх розміщенні та життєзабезпеченні населення;

-з організації робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

4. Здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, передбачених Кодексом цивільного захисту України та іншими законодавчими актами.

 

 

X. Долинська служба експлуатаційних електромереж філії АТ «Західна» «Прикарпаттяобленерго»

 

1. Організація і здійснення заходів щодо забезпечення сталої роботи систем енергопостачання, зокрема енергопостачання суб'єктів господарювання, що забезпечують життєдіяльність населення.

2. Ведення обліку сил і засобів спеціалізованої служби.

3. Забезпечення виконання технічних питань, пов’язаних з відновленням електропостачання в районах надзвичайних ситуацій.

4. Забезпечення участі сил і засобів у проведенні аварійно- відновлювальних та інших невідкладних робіт у районах виникнення надзвичайних ситуацій.

5. Здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, передбачених Кодексом цивільного захисту та іншими законодавчими актами.

 

 

Начальник відділу житлово-комунального

господарства, екології та земельних відносин                                  Володимир МАРТИН


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь