Надавачам житлово-комунальних послуг про організацію обміну інформація щодо призначення субсидій та пільг
Відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 16.09.2022 №1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України», починаючи з 1 грудня 2022 року, оформлення житлових субсидій та пільг здійснюють органи Пенсійного фонду України.
У зв’язку з цим, Пенсійний фонд України здійснює заходи задля забезпечення обміну інформацією щодо отримувачів субсидій з надавачами житлово-комунальних послуг, у відповідності до пункту 50 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 (зі змінами від 08.10.2022), яким зокрема передбачений п’ятиденний строк надання відповідей на запити уповноваженого органу, яким визначений Пенсійний фонд України, з дня їх отримання.
Головним інструментом обміну визначено Портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), на якому створено кабінет надавача послуг.
З метою реєстрації як надавача послуг та створення відповідного кабінету, надавачам житлово-комунальних послуг необхідно:
- визначити відповідальну особу за здійснення обміну з Пенсійним фондом України щодо громадян - отримувачів житлових субсидій. Головною вимогою до такого працівника є наявність діючого особистого КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
- надати Головному управлінню Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області відомості про відповідальну особу (за необхідності додаткових працівників), а саме: прізвище, ім’я, по-батькові, ідентифікаційний код, відомості про діючий КЕП (назву акредитованого центру сертифікації) для вивантаження сертифікату КЕП, або надати такий сертифікат, а також контактний номер телефону працівника.
Звертаємо увагу, що надання відповідей на запити уповноваженого органу, яким визначений Пенсійний фонд України, здійснюється виключно в електронному вигляді через кабінет надавача послуг упродовж п’ятиденного строку з дня їх отримання. Несвоєчасне отримання відомостей, необхідних для призначення та перерахунку житлових субсидій та пільг, призведе до відмови у їх призначенні громадянам.
Надаємо відеоінструкцію щодо кабінету надавача житлово-комунальних послуг розміщена за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=gqD6R1ZFD9k
Телефон для надання консультацій щодо реєстрації: (0342) 78-35-23.
Електронна пошта для надання кваліфікованих сертифікатів електронного цифрового підпису відповідальних осіб за здійснення інформаційного обміну pavlov@if.pfu.gov.ua та gu@if.pfu.gov.ua .
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)