Витвицька громада
Івано-Франківська область, Калуський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Надавачам житлово-комунальних послуг про організацію обміну інформація щодо призначення субсидій та пільг

Дата: 08.05.2023 09:49
Кількість переглядів: 131


Відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 16.09.2022 №1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України», починаючи з 1 грудня 2022 року, оформлення житлових субсидій та пільг здійснюють органи Пенсійного фонду України.

У зв’язку з цим, Пенсійний фонд України здійснює заходи задля забезпечення обміну інформацією щодо отримувачів субсидій з надавачами житлово-комунальних послуг, у відповідності до пункту 50 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 (зі змінами від 08.10.2022), яким зокрема передбачений п’ятиденний строк надання відповідей на запити уповноваженого органу, яким визначений Пенсійний фонд України, з дня їх отримання.

Головним інструментом обміну визначено Портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), на якому створено кабінет надавача послуг.

З метою реєстрації як надавача послуг та створення відповідного кабінету, надавачам житлово-комунальних послуг необхідно:

- визначити відповідальну особу за здійснення обміну з Пенсійним фондом України щодо громадян - отримувачів житлових субсидій. Головною вимогою до такого працівника є наявність діючого особистого КЕП (кваліфікованого електронного підпису);

- надати Головному управлінню Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області відомості про відповідальну особу (за необхідності додаткових працівників), а саме: прізвище, ім’я, по-батькові, ідентифікаційний код, відомості про діючий КЕП (назву акредитованого центру сертифікації) для вивантаження сертифікату КЕП, або надати такий сертифікат, а також контактний номер телефону працівника.

Звертаємо увагу, що надання відповідей на запити уповноваженого органу, яким визначений Пенсійний фонд України, здійснюється виключно в електронному вигляді через кабінет надавача послуг упродовж п’ятиденного строку з дня їх отримання. Несвоєчасне отримання відомостей, необхідних для призначення та перерахунку житлових субсидій та пільг, призведе до відмови у їх призначенні громадянам.

Надаємо відеоінструкцію щодо кабінету надавача житлово-комунальних послуг розміщена за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=gqD6R1ZFD9k

Телефон для надання консультацій щодо реєстрації: (0342) 78-35-23.

Електронна пошта для надання кваліфікованих сертифікатів електронного цифрового підпису відповідальних осіб за здійснення інформаційного обміну pavlov@if.pfu.gov.ua та gu@if.pfu.gov.ua .

Фото без опису


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь