Витвицька громада
Івано-Франківська область, Калуський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Як діяти, коли ціни на ціннику і у чеку не співпадають?

Дата: 22.02.2022 13:17
Кількість переглядів: 182

Долинський відділ Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області інформує:

На ціннику одна ціна, а у чеку – інша? Знайомо?

На жаль, такі ситуації трапляються нерідко. При цьому, намагаючись з'ясувати причину такої невідповідності у касира, у відповідь отримуємо пояснення на кшталт: «проводилася переоцінка», або «не встигли замінити цінники». А на вимогу покупця продати товар за ціною, вказаною на ціннику, реакція продавця буває ще цікавішою: «не хочете - не беріть» чи «можемо тільки оформити повернення товару».

Якщо ви опинились в такій ситуації, варто знати: ч. 1 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). 

А частиною 3 статті 15 передбачені вимоги до цінника. Так, продавець (виконавець), який реалізує продукцію, повинен обов'язково зазначати ціну кожної одиниці такої продукції або однієї категорії продукції та ціну однієї стандартної одиниці цієї продукції.

Ціна продукції повинна включати в себе усі податки та неподаткові обов'язкові платежі, які відповідно до законодавства сплачуються споживачем під час придбання відповідної продукції.

Також слід пам’ятати, що відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про захист прав споживачів» нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача.

Отже, при виникненні відповідних непорозумінь при розрахунку за товар насамперед слід звернутися до адміністрації магазину з вимогою повернення різниці між ціною на ціннику та ціною, зазначеною у чеку. Відмова продати вам товар за такою ціною є знову ж таки порушенням вашого права споживача.

У випадку відмови можна залишити відповідний запис у Книзі відгуків і пропозицій.

Також не зайвим буде одразу ж зібрати докази порушення ваших прав: сфотографувати цінник і, звичайно ж, зберегти чек.

Споживач може також звернутися із відповідною заявою про порушення своїх прав до Долинського відділу Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, або до суду.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь