Витвицька громада
Івано-Франківська область, Калуський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад у апараті Витвицької сільської ради територіальної громади Калуського району Івано-Франківської області

Дата: 09.04.2021 22:31
Кількість переглядів: 822

Відповідно до ст.ст. 3, 10 Закону України  «Про службу в органах місцевого самоврядування», п.20 ч.4 ст.42 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»,  постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Наказу Головного управління державної служби України зі змінами згідно наказу НАУ з питань ДС №87 від 27.04.2015 «Про внесення змін до загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, розпорядження Витвицької сільського голови територіальної громади від 05 квітня 2021 року №50,  Витвицька сільська рада  територіальної громади ОГОЛОШУЄ КОНКУРС  на заміщення вакантних посад:

ЗАВІДУВАЧ СЕКТОРУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

Вимоги до кандидатів на посаду завідувача сектору бухгалтерського обліку та звітності: повна вища освіта, відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра (спеціаліста).

- Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel);

- Вільний користувач автоматизованих систем, електронних сервісів, модулів, аналітичних систем (СДО програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства-Казначейство», «Є-КАЗНА»), систем подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами АС «Є – звітність», єдиного веб-порталу використання публічних коштів Є-дата, Єдина інформаційна система управління бюджетом та інших, Система публічних закупівель «Prozorro»;        система подання звітності «Соната»; АІС «Місцеві бюджети рівня села, селища», автоматизована система управління «Дебет +».

          - Знання загального та спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Конституція України, ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ЗУ «Про Державний бюджет України» на відповідний період, ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад», ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», Бюджетний Кодекс України, Кодекс законів про працю України, Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Міністерства фінансів України, інші нормативно-правові акти.

ЗАВІДУВАЧ СЕКТОРУ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

Вимоги до кандидатів на посаду завідувача сектору правового забезпечення та управління персоналом: вища юридична освіта за освітнім ступенем не нижче магістра (спеціаліста).

- Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel);

- Вміння користуватися і працювати з Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою та іншими державними реєстрами, автоматизованими системами управління персоналом, робота з сайтом zakon.rada.gov.ua;

          - Знання загального та спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Конституція України, ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад», ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про захист персональних даних», ЗУ «Про судовий збір», ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  Кодекс законів про працю України, Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЕКОЛОГІЇ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН

Вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу житлово-комунального господарства, екології та земельних відносин: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста).

- Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel);

- Вміння користуватися Державним земельним кадастром, Єдиним реєстром з оцінки впливу на довкілля;

          - Знання загального та спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Конституція України, ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про землеустрій», ЗУ «Про Державний земельний кадастр», ЗУ «Про державну експертизу землевпорядної документації», ЗУ «Про оренду землі», ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», ЗУ «Про охорону навколишнього середовища», Земельний кодекс України, Кодекс України про надра, Водний кодекс України, Лісовий кодекс України, Житловий кодекс УРСР, Цивільний кодекс України, Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ЦНАП

Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу ЦНАП: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста), досвід роботи в ДМС не менше 1 року.

- Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel);

          - Знання загального та спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Конституція України, ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про доступ до публічної інформації», Постанова КМУ від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», Постанова ВРУ від 26.06.1992  № 2503-XII «Про затвердження положень про паспорт громадянина України, про свідоцтво про народження та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон»; Постанова КМУ від 25.03.2015 № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України», Постанова КМУ від 07.05.2014 № 152 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон», ЗУ «Про громадянство України», ЗУ «Про імміграцію», ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», ЗУ «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»,  інші нормативно-правові акти.

 

 

ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ЦНАП

Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу ЦНАП: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста), технічна спеціальність.

- Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel);

               - Знання загального та спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Конституція України, ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», ЗУ «Про інформацію», ЗУ «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», ЗУ «Про інформаційні агентства», ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про захист персональних даних», інші нормативно-правові акти.

НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ  ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОРТУ

Вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу освіти, культури, туризму молодіжної політики та спорту:   повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста).

Стаж роботи в сфері освіти не менше 10 років, наявність педагогічного звання.

- Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel);

               - Знання загального та спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Конституція України, ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», ЗУ «Про освіту», ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної», ЗУ «Про охорону праці», ЗУ «Про повну загальну середню освіту», ЗУ «Про культуру», ЗУ «Про фізичну культуру і спорт», ЗУ «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні», Кодекс законів про працю, Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОРТУ

Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу освіти, культури, туризму молодіжної політики та спорту:   повна вища педагогічна освіта, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста).

- Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel);

- Знання загального та спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Конституція України, ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», ЗУ «Про освіту», ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної», ЗУ «Про повну загальну середню освіту», Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОРТУ

Вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу освіти, культури, туризму молодіжної політики та спорту:   повна вища, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста), спеціальностей «Культура і мистецтво», «Фізична культура» або «Туризм».

- Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel);

- Знання загального та спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Конституція України, ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної», ЗУ «Про культуру», ЗУ «Про фізичну культуру і спорт», ЗУ «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні», Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.

НАЧАЛЬНИК ФІНАНСОВОГО ВІДДІЛУ

          Вимоги до кандидатів на посаду начальника фінансового відділу: освіта вища фінансово-економічна за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра.

- Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel);

- Вільний користувач автоматизованих систем, електронних сервісів, модулів, аналітичних систем (СДО програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства-Казначейство», «Є-КАЗНА»), систем подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами АС «Є – звітність», єдиного веб-порталу використання публічних коштів Є-дата, Єдина інформаційна система управління бюджетом та інших, Система публічних закупівель «Prozorro»;        АІС «Місцеві бюджети рівня села, селища».

          - Знання загального та спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Конституція України, ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ЗУ «Про Державний бюджет України» на відповідний період, ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад», ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», ЗУ «Про захист персональних даних», ЗУ «Про відкритість використання публічних коштів», Бюджетний Кодекс України, Господарський кодекс України, Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Міністерства фінансів України, інші нормативно-правові акти.

Перелік документів

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на розгляд конкурсної комісії Витвицької сільської ради територіальної громади такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками, автобіографію;
  • дві фотокартки розміром 4x6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присудження наукового ступеня або вченого звання;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копія реєстраційної картки платника податків;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається головою конкурсної комісії Витвицької сільської ради територіальної громади.

Подати документи для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади можна за адресою: 77533, Івано-Франківська область, Долинський район, с. Витвиця, вул. З.Красівського, 63-а

Термін подання документів: 15 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу. Прийом заяв здійснюється до 24 квітня 2021 року.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь