Витвицька громада
Івано-Франківська область, Калуський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Основні правила та вимоги при укладанні договору про виконання робіт

Дата: 20.07.2021 10:00
Кількість переглядів: 18

 

Основні правила та вимоги при укладанні

договору про виконання робіт

 

З метою зменшення випадків порушень прав споживачів у сфері виконання робіт (надання послуг) звертаємо увагу споживачів на основні правила побутового обслуговування населення та вимоги, яких слід дотримуватись споживачам при укладанні договору про виконання робіт.

Побутові послуги надаються замовникам згідно з угодами, документальним підтвердженням яких є такі документи: договір, розрахунковий документ. Розрахунковими документами, що засвідчують факт надання послуги, можуть бути: касовий чек або квитанція встановленої форми (Постанови КМ № 450 від 06.05.2001, № 158 від 15.02.2002).

Термін виконання замовлення встановлюється за погодженням сторін та зазначається у підтверджуючих документах. Порядок оплати вартості послуг визначається виконавцем за погодження із замовником. Він може передбачати повний розрахунок під час оформлення замовлення або часткову оплату з остаточним розрахунком під час отримання замовлення. Вартість послуг і матеріалів виконавця оплачується замовником за цінами, що діяли на день оформлення замовлення, якщо інше не передбачено умовами угоди.

У разі втрати замовником документа, що надає йому право на отримання замовлення, останнє видається за письмовою заявою замовника та поданням документа, який засвідчує його особу. Одночасно поновляється право замовника на гарантійне обслуговування, якщо таке обслуговування передбачене нормативно-технічними документами на виконання цього замовлення. Гарантійне зобов’язання виконавця стосовно надання послуг визначаються Законом України “Про захист прав споживачів».

Крім цього, споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов’язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.

У разі коли виконавець не може виконати (прострочує виконання) роботу (надання послуги) згідно з договором, за кожний день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах) прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи (послуги). У разі коли вартість роботи (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі трьох відсотків загальної вартості замовлення.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь